Werk en resultaten van studenten inzien

Nadat de studenten met de toegekende modules hebben gewerkt, kan de docent in de Webapp inloggen om het werk en de resultaten van studenten te bekijken.

Log in op de Webapp via numworx.uu.nl met je Solis-id.

Klik op de link Resultaten in het beginscherm of op de resultaten-knop dat in elk scherm aanwezig is.

In de linker kolom staan jouw klassen. Van elke klas kun je de modules bekijken, zowel de modules die aan de klas gekoppeld zijn (kolom: Open) als de modules met resultaten die niet meer aan de klas gekoppeld zijn (kolom: Gesloten).

Kies in de linkerkolom de klas waarvan je de modules wilt bekijken. Kies vervolgens in de rechterkolom de modules die je wilt bekijken en klik op Toon resultaten.

Nu zie je de scores van alle modules die je hebt aangevinkt. Van elke module kun je ook de scores per activiteit (cursusonderdeel) bekijken door op de header van een bepaalde module te klikken.

Van elke activiteit kan je ook de scores zien per item (pagina) bekijken door op het item te klikken waarvan je de items wilt zien.

Tenslotte kun je het werk van de student in detail bekijken door te klikken op een cel in de tabel.